Toivomme että ostoksesi verkkokaupastamme on vastannut odotuksianne.

Mikäli kuitenkin haluatte palauttaa osoksenne tai reklamoida. 

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa Verkkokaupasta tilaamansa tuote viimeistään neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Peruutusoikeuden edellytyksenä on se, että tuotetta ei ole käytetty.

 


Tuotteiden palautus

1. Ota yhteyttä verkkokaupan asiakaspalveluun mahdollisimman pian, kun olet     päättänyt palauttaa tuotteen. Voit tehdä tämän sähköpostitse tai puhelimitse

2.  Ilmoita seuraavat tiedot:

  • Tilausnumero
  • Tuotteen tiedot (nimi, tuotenumero)
  • Syy palautukselle

3. Asiakaspalvelu antaa sinulle ohjeet palautuksen tekemiseen. Näihin ohjeisiin kuuluu yleensä palautustunnuksen tai -lomakkeen saaminen.

4. Pakkaa tuote huolellisesti alkuperäiseen pakkaukseen. Liitä mukaan mahdolliset lisätarvikkeet ja ohjeet. Tuotteen tulee olla samassa kunnossa, kuin ne on toimitettu.

5. Toimita paketti postitse tai muulla sovitulla tavalla. 

6. Palautuksen saavuttua varastoomme teemme hyvityksen maksutavallenne.

 

Tietopalvelu Group ei korvaa asiakkaalle tuotteen palauttamisesta aiheutuneita kuluja, jos tuotetta ei voida palauttaa tavanomaisella tavalla postitse esimerkiksi tuotteen suuren koon tai painon vuoksi.

 

Reklamaatio 

1. Jos sinulla on reklamaatio tuotteen viallisuudesta tai virheestä, ota yhteyttä asiakaspalveluun samalla tavalla kuin palautustapauksessa.

2. Kerro asiakaspalvelulle tilausnumero, tuotteen tiedot ja selitä reklamaation syy mahdollisimman tarkasti.

3. Joissain tapauksissa sinua voidaan pyytää lähettämään valokuvia viallisesta tuotteesta tai vaurioituneesta paketista.

4. Asiakaspalvelu antaa sinulle ohjeet reklamaation käsittelyä varten. Tämä voi sisältää palautuksen tai vaihtotuotteen lähettämisen.

 

Mikäli tarvitset apua palautuksen kanssa ole yhteydessä tietopalvelu@tietopalvelu.com tai soita 030 600 2626

Copyright 2024 Tietopalvelu Group Oy